Ajánlattételi felhívás
Ajánlatkérő neve: Janikovszky Éva Óvoda és Bölcsőde
Ajánlatkérő címe: 7761 Kozármisleny, Alkotmány tér 53.
Kapcsolattartó: Ungváriné Dr. Kisvári Katalin |
Telefon:06305436763 |
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
|
1.) Beszerzés tárgya: Kozármisleny Város Önkormányzatának tulajdonában lévő 7761 Kozármisleny, Alkotmány tér 53-54. szám alatti főzőkonyha és a hozzá tartozó tálalókonyha, valamint az Augusztus 20.-a téren létesített új bölcsőde tálalókonyhájának üzemeltetésére és a közétkeztetési szolgáltatás nyújtása Kozármisleny közigazgatási területén működő önkormányzati és állami fenntartású nevelési-oktatási intézmények részére
2.) Eljárás fajtája: Közbeszerzési értékhatár alatti önkormányzati nyílt beszerzési eljárás
3.) Ellátandó feladatok:
Ajánlattevő kötelezettsége a 2023. évi adagszám alapján normál és diétás közétkeztetés nyújtása az alábbi táblázatban leírtaknak megfelelően. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy az adagszámok becsült értékek a teljesítendő adagok száma +/- 30 % -al eltérhetnek. Az elszámolás a ténylegesen teljesített adagszám szerint történik.
Megnevezés |
2022. év |
2023. év |
Bölcsőde reggeli |
6111 |
7365 |
Bölcsőde tízórai |
6111 |
7365 |
Bölcsőde ebéd |
6111 |
7365 |
Bölcsőde uzsonna |
6111 |
7365 |
Óvoda ebéd |
39058 |
39325 |
Óvoda tízórai |
39058 |
39325 |
Óvoda uzsonna |
39058 |
39325 |
Iskola tízórai alsó |
48020 |
43709 |
Iskola ebéd alsó |
61858 |
59756 |
Iskola uzsonna alsó |
48020 |
43709 |
Iskola tízórai felső |
8599 |
7772 |
Iskola ebéd felső |
29663 |
31778 |
Iskola uzsonna felső |
8599 |
7772 |
Diétás reggeli bölcsőde |
221 |
498 |
Diétás tízórai bölcsőde |
221 |
498 |
Diétás ebéd bölcsőde |
221 |
498 |
Diétás uzsonna bölcsőde |
221 |
498 |
Diétás tízórai óvoda |
2281 |
2142 |
Diétás ebéd óvoda |
2281 |
2142 |
Diétás uzsonna óvoda |
2281 |
2142 |
Diétás tízórai isk. alsó |
1438 |
936 |
Diétás ebéd isk. alsó |
2324 |
1934 |
Diétás uzsonna isk. alsó |
1438 |
936 |
Diétás tízórai isk felső |
209 |
0 |
Diétás ebéd isk felső |
591 |
423 |
Diétás uzsonna isk felső |
209 |
0 |
Végösszeg |
360313 |
354578 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ajánlattevőnek biztosítani szükséges a bölcsőde, óvoda, iskola részére a szükséges ételadagok minőségi alapanyagból és a vonatkozó előírások és jogszabályok szerinti elkészítését, tálalókonyhára szállítását és tálalását.
Minőségi és mennyiségi előírásokat a gyermekek étkeztetésére, a közétkeztetésben alkalmazandó táplálkozás-egészségügyre vonatkozó jogszabályok, utasítások tartalmazzák.
Ajánlattevő kötelezettsége a használatra átadott ingatlanok rendeltetésszerű használatának biztosítása, a szolgáltatás jogszerű és előírások szerinti biztosításához szükséges felújítások elvégzése, berendezésekkel, gépekkel, eszközökkel történő felszerelése. A feladat ellátásához szükséges személyzet és géppark biztosítása.
Ajánlattevő kötelezettsége a szolgáltatás nyújtásához szükséges engedélyek beszerzése és a szerződés hatálya alatt annak folyamatos fenntartása.
Közétkeztetéssel ellátandó intézmények:
Intézmény neve |
Szállítási/tálalási cím |
Kozármislenyi Janikovszky Éva Általános Iskola |
7761 Kozármisleny, Alkotmány tér 53. |
Janikovszky Éva Óvoda és Bölcsőde |
7761 Kozármisleny Alkotmány tér 54. |
Janikovszky Éva Óvoda és Bölcsőde Bölcsődei Telephely |
7761 Kozármisleny, Augusztus 20.tér 1. |
Feladatok további részletezése:
Ajánlattevő köteles a 37/2014. (IV. 30.) a közétkeztetésre vonatkozó táplálkozás-egészségügyi előírásokról szóló EMMI rendeletben meghatározott, a közétkeztetésre vonatkozó élelmiszernyersanyagok energia- és tápanyagtartalmára vonatkozó értékeket megtartani, továbbá a nyersanyagnormák kialakítása során a fenti rendeletben foglaltak szerint eljárni.
Az intézmények közétkeztetése során Ajánlattevő köteles a heti étlapot az előző hét csütörtök napján kifüggeszteni, illetve megküldeni az intézményekbe.
Ajánlatkérő és az igénybe vevő oktatási-nevelési intézmények kötelezettséget vállalnak arra, hogy a következő napra vonatkozó létszámadatokat a tárgynapot megelőző nap reggel 10,00 óráig megadják a szolgáltatónak.
Ajánlatkérő a főzőkonyhára és a benne található Kozármisleny Város Önkormányzatának tulajdonában lévő konyhatechnológiai eszközökre és a hozzátartozó kiszolgálóhelyiségekre Ajánlattevővel a szerződés hatályára haszonkölcsön szerződést köt, mely kiterjed a helyiségek és tárgyi eszközök használatára, a közüzemi költségek viselésére.
Ajánlatkérő által használatra átadott tárgyi eszközök jelenleg elégtelenek a szolgáltatás biztosításához, ezért szolgáltatónak a maradéktalan feladatellátáshoz szükséges minden további tárgyi feltételt biztosítania szükséges a főzőkonyhán és a tálalópontokon is.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt köteles gondoskodni az használatra átadott eszközök karbantartásáról, javításáról és állagmegóvásáról, továbbá szükség szerint azok pótlásáról. Ajánlattevő az intézményi étkeztetés ellátása során fokozottan köteles betartani a tevékenységre irányadó közegészségügyi-, járványügyi-, higiéniai, munkavédelmi és tűzrendészeti szabályokat.
A főzőkonyha felújítása vagy egyéb akadályoztatása esetén Ajánlattevőnek a folyamatos étkeztetést biztosítania kell saját nevében, kockázatára és anyagi felelősségére ezen események elhárításáig is változatlan tartalommal és minőségben. Ezen havaria események tekintetében Ajánlattevőnek az ajánlatadás időpontjában rendelkeznie kell legalább napi 800 adag szabad kapacitással rendelkező havaria konyhával, amely alkalmas, normál és diétás ételek készítésére.
Intézmény neve |
Szállítási/tálalási cím |
reggeli |
tízórai |
ebéd |
uzsonna |
Kozármislenyi Janikovszky Éva Általános Iskola |
7761 Kozármisleny, Alkotmány tér 53. |
nincs |
07:30 |
11:30 |
14:30 |
Janikovszky Éva Óvoda és Bölcsőde |
7761 Kozármisleny Alkotmány tér 54. |
nincs |
08:00 |
11:30 |
14:30 |
Janikovszky Éva Óvoda és Bölcsőde Bölcsődei Telephely |
7761 Kozármisleny, Augusztus 20.tér 1. |
07:30 |
09:00 |
11:00 |
14:30 |
Ajánlattevőnek kell a főzésnél, szállításnál és tálalásnál felmerülő hiányzó eszközöket illetve felszerelési szükségleteket biztosítani, annak költségét az előállítási egységárba kell Ajánlattevőnek beleszámítani.
4.) Teljesítés ideje: 2024.augusztus 16.-én 00:00-tól - 2025. augusztus 15. 24:00.-ig. (munkanapokon)
5.) Alkalmassági követelmény:
Ajánlattevőnek rendelkeznie kell:
6.) Fizetési feltételek: Kifizetés a szerződésszerű teljesítést követően, egyösszegben, átutalással, havonta 30 napos fizetési határidővel az adott hónapban ténylegesen teljesített szolgáltatási adagszámok alapján.
7.) Ajánlatok benyújtásának/bontásának ideje, helye:
- benyújtási határidő: 2024. május 22. 10:00 óra
- benyújtás/bontás helye: Kozármisleny Város Önkormányzata, 7761 Kozármisleny, Pécsi u. 124. I. emelet.
-ajánlatok bontásának időpontja: 2024.május 22. 10:15 óra
8.) Az ajánlatok benyújtásának módja: Az ajánlatot zárt, sértetlen borítékban postán, vagy személyesen, egy eredeti példányban szükséges benyújtani a 7761 Kozármisleny, Pécsi u. 124. címre.
A borítékon kérjük feltüntetni:
„Közétkeztetési szolgáltatások nyújtása” az ajánlattételi határidő lejártáig nem bontható fel!”
A postán feladott ajánlatot Ajánlatkérő akkor tekinti határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére a megjelölt címen az ajánlattételi határidőig sor került. Az ajánlat, vagy az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot az Ajánlattevő viseli.
Az ajánlatokat személyes kézbesítés esetén munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között, az ajánlattételi határidő lejáratának napján 8:00 és 11:00 óra között lehet leadni.
Ajánlatok személyesen történő benyújtásának helye: Kozármisleny Város Önkormányzata, 7761 Kozármisleny, Pécsi u. 124. (Városháza) I. emelet.
Hiánypótlásra Ajánlatkérő lehetőséget nem biztosít.
9.) Kiegészítő tájékoztatás, Dokumentáció igénylése:
Az ajánlattételi felhívás Kozármisleny Város Önkormányzat nyilvános oldalán kerül közzétételre.
Az ajánlattételhez szükséges dokumentáció az ajánlattételi szándék jelzésével egyidejűleg a felhívásban megadott kapcsolattartól kérhetőek legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző 3. munkanapig. A Dokumentáció tartalmazza a főző- és tálalókonyhák műszaki leírását, alaprajzát, felszereltségét leltár szerint fényképes melléklettel, melyre tekintettel Ajánlatkérő helyszíni bejárást nem szervez. A szerződéses feltételeket a dokumentáció tartalmazza.
Az ajánlattétellel kapcsolatban további információ, kiegészítő tájékoztatás írásban, a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen kérhető legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző 3. munkanapig. A kérdésre adott válaszokat Ajánlatkérő minden ajánlattevő részére e-mailen megküldi.
Ajánlatkérő az ajánlattételi idő meghosszabbításának lehetőségét fenntartja.
10.) Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot a beszerzési eljárás esetleges eredménytelenné nyilvánítására.
11.) Az ajánlatok értékelése: Ajánlatkérő a legalacsonyabb ajánlatot tevővel kíván szerződést kötni.
értékelési szempontok |
súlyszám |
éves összesen szolgáltatási díj (nettó Ft) |
65 |
szakács alkalmassági követelményen felüli többlet tapasztalata (0-60 hónap között értékelve) |
10 |
élelmezésvezető többlet szakmai tapasztalat (min 0 - max 24 hó) |
15 |
A 7761 Kozármisleny, Alkotmány tér 53. tálalási pont esetében a havaria konyha és a tálalás helye közötti minél rövidebb szállítási távolság (km)
|
10 |
Az eljárás nyertese az az ajánlattevő , aki a legmagasabb pontszámot elérő érvényes ajánlatott tette.
12.) Az ajánlatok bírálata: A beérkezett ajánlatokat a képviselő-testület a 2024. júniusra tervezett ülésén bírálja el. Az önkormányzat a döntésről valamennyi ajánlattevőt írásban értesíti.
A képviselő-testület az ajánlati felhívás nyertesével határozott idejű szerződést köt. A szerződéskötés tervezett időpontja: a döntést követő 30 napon belül.
A nyertes ajánlattevő visszalépése esetén a kiíró a soron következő ajánlattevővel szerződést köthet.
13) A pályázathoz benyújtandó dokumentumok:
- Felolvasólap
- Referencia nyilatkozat/igazolás
-Nyilatkozat kizáró okokról
-Nyilatkozat köztartozás mentességről
-Nyilatkozat alkalmassági feltételeknek való megfelelésről, szakképzett dolgozók foglalkoztatásáról, végzettséget ill szakmai tapasztalatot igazoló dokumentumok becsatolása/önéletrajz (egyszerű másolat)
- HACCP/ISSO tanúsítvány másolata
- Nyilatkozat felelősségbiztosítás megkötésének vállalásáról
14.) Az ajánlattételi felhívás Kozármisleny Város Önkormányzat nyilvános oldalán kerül közzétételre.
Az Ajánlattételi felhívás közzétételének időpontja: 2024.05.15.
Dr. Biró Károly
polgármester
7761 Kozármisleny, Pécsi utca 124.
+3672570910